Suntem in epoca imaginii pozitive a corpului nostru. Zilele marcate de rusine au disparut – prea slab, prea gras sau prea diferit. Acum suntem invatati sa ne acceptam si sa ne iubim asa cum suntem, cu toate imperfectiunile noastre.
Fără presiune, ok?
Imi iubesc celulita ?! Trebuie să fie o gluma….

Da, este un pas in directia cea buna, dar suntem inca orientati catre corp si este vorba de sinele fizic. Dar pana la urma trebuie sa intelegem ca suntem cu totii mult mai mult decat atat. La urma urmei, nimeni nu va scrie un necrolog despre mărimea coapsei / brațelor / genunchiului.

Care este raspunsul? Acceptare. Acceptarea dimensiunii dumneavoastra, acceptarea imperfecțiunilor, a diferențelor dintre noi și intelegerea faptului că este posibil sa doriți să schimbați anumite parti ale corpului, insa că este ok si asa cum suntem. Va puteti imagina cat timp și spațiu am avea daca am gandi asa?

5 moduri de a te conecta și de a te simți impacat cu corpul tău

1. Grăsimea nu reprezinta o emoție. Nu te poti simti gras. Puteți avea grăsime, noi toți avem, dar a te simți mental gras este imposibil. Deci, ce simți cu adevărat atunci când spui că te simți gras? Va sugeram să folositi metoda STOP; si sa ne intrebam dacă suntem înfometați, furioși, singuri sau obosiți. Lipsa de somn, stresul sau o dietă deficitara pot avea toate un efect de knock-on asupra modului în care vedeti corpul dumneavoastră. Abia atunci cand înțelegeti cu adevarat ceea ce simțiti puteți începe să va indepliniti dorintele.

2. Renunta la discursul negativ. Gasiti modalitati de a reduce la tacere vocea critica din interior. Când auziți vocea aceea insidioasă care vorbește nonsens despre dimensiunea coapselor, recunoașteți-o. ” Sunt constienta ca astazi ma simt gras. Accept asta. Știu că grăsimea nu este un sentiment. Sunt iubit. Reprezint mai mult decat corpul meu fizic”. Având o mantra care este o afirmație opusă față de ceea ce simțiți, va contesta aceste convingeri negative despre tine insuti. De asemenea, întrebați-vă: “Dacă …” “Dacă altcineva era în poziția mea, i-aș face să se simtă negativ?” Uneori, văzându-vă în mod obiectiv situația, vă puteti ajuta să vă simțiți mai pozitiv.

3. Cenzureaza accesul la social media. In cazul unora este nerealist să renunțam cu totul la social media. Insa ca in cele mai multe lucruri, este vorba de a atinge un echilibru și de a face ceea ce ți se potrivește tie și nu ceea ce fac cei din prejur. Luați în considerare conturile pe care le urmăriți pe social media și observați cum vă simțiți in relatie cu voi insiva înainte și după ce ați derulat mai multe imagini. Dacă aveti percepții negative asupra corpului dvs, urmarind un aflux constant de conturi care arata siluete perfecte nu vă vor ajuta respectul de sine in nici un fel.

4. Incepi sa faci miscare. Lucrati mușchii pentru a schimba sentimentele. Noțiuni de bază în mișcare nu trebuie să implice o sală de sport și cu siguranță nu ar trebui să fie o pedeapsă. Yoga, mersul pe jos, dansul, sportul de echipă, antrenamentule cu greutati – dacă te fac să te simți bine, atunci fă-le! Elibereaza niște endorfine și vezi cât de uimitor și funcțional este corpul tau.

Share: